Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Pangkor lagi.. Siri 4 laa... kui..kui..kui...

11:55:00 PTG

Memang pompuan ni giler glemer la.. heheh... tak abis2 nak tepek gambar dia kan?? abih?? ada aku kesah??? kui..kui..kui...
ntah kat mana nih.. kat peninggalan portugis kot.. aku redah jerk...

depan otel...

peninggalan sejarah la ni..

ni plak kat tokong cina.. apa ke hal la pergi melawat kat sini lak?? ala.. p tengok ikan jerk.. tak kuasa aku nak masuk ke dalam...

apa2 hal.. view dia cantik...

memborong udang kering dan sotong kering.. owner cina.. tapi aku tengok.. pekerja dia semua melayu.. ada tanda halal.. kalau tak.. aku pun tak hingin...

besar kan sotong tuh???

panas ni.. memang menyeksa si kecik tuh...

posing depan otel lagi.. kami menginap kat puteri bayu beach resort.. betul2 sebelah laut.. best..



You Might Also Like

1 007 comments

Flickr Images

Follow Us