Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Die yetku ke laut ari nih...

9:31:00 PG

Ala.. ari ni aku lambat sampai opis.. kawan yang aku selalu tumpang dia datang opis ari ni cuti la plak.. so, terpaksa la aku suruh mr. hubby hantar..

aku pepagi lagi dah ready.. dia siap boleh tanya lak.. nak ke mana pagi2 nih? laaa.. kerja la dalin oi... pastu dia cakap.. ala.. awal lagi... dah kul 7.30 pun awal ker... rupa2 nya.. dia coti daa.. sebab tu la cam malas malasan jerk...

sampai opis aku.. dia nak sarapan skali la plaks.. yo la.. dah lama tak sarapan sama2... erk.. pernah ker sarapan sama2 kalau office hour?? pernah kot.. boleh bilang ngan jari laa.. dan masanya.. aku dah lupa daa..


cam biasa.. oder peberet aku.. tosei telur ngan limau suam kurang manis... tgh hari nanti kena cover ngan rx la plak...
tosei telur... aku copy dari laman org lain.. tuan punya tosei.. saya pinjam tepek tosei awak kat sini ek...

You Might Also Like

2 007 comments

Flickr Images

Follow Us