Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Aku dah makan tengah hari...

3:09:00 PTG

Wei.. korang baca tak posting aku tgh hari tadi?? aku cakap.. aku nak makan buah jerk kan?? konon2 hanya 100 kalori jerk.. iyo la tu....

alih2... apa yang aku wat??? aku melantak benda kat bawah nih... dan dia nyer kalori dah cecah 115 kalori dah... pastu nak campur malam karang lak... mmg dah lebih la... tapi takder la cecah 1000 kalori rasanya... aku nyer coach dah cakap.. jangan rigid sangat.. jangan menyeksa diri.. tapi berpada-pada laa..

^

^

^

^

^

ini la ropernya... sedap... slurrrppp.... (sambil jilat bibir)

korang nampak tak jumlah kalori dia??? hah??? tak nampak?? takper la... aku pung tak nampak gak... gegege...




You Might Also Like

1 007 comments

Flickr Images

Follow Us