Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Panas!!! Redmummy.com.. populor ko!!!

8:05:00 PG

Aku nak citer ngan ko pasal bloggers yang fofuler nih.. masa aku mula2 berjinak2 ngan blogging 2 tahun lalu.. blog pertama yang aku masuk adalah ini >>> redmummy

aku baca citer redmummy ni kat HM kul 10 malam.. jangan mare arr... aku bz sikit la semalam.. lagipun.. HM aku lupa beli.. malam tadi masa keluar makan2 baru aku beli.. sib baik aku beli.. kalau tak.. mesti terlepas citer panas nih...


nak gak jadi cam dia.. walau tak capai tahap cam dia.. sikit2 nak iras2 pun jadi la.. hehehe...



ok.. sambung balik... pastu.. aku pun melarat la ke blog2 fofuler yang lain.. tapi.. sejak aku dah tukar templates nih.. alih2 ia menghilang dari aku nyer senarai... tapi.. aku still follower dia... pastu.. korang tau la.. kat opis nih.. tenet dia cam gary jerk.. ala.. gary.. menatang peliharaan spongebob squarepants tu.. si siput babi tuh.. yang reti sebut "meowww".. perasan.. ingat kucing ker?? erk.. yer la.. dah nama peliharaan.. kalau biasa kan.. tak anjing.. mesti la kucing lak.. lagipun.. siput babi tu bukannya ada sore pun.. heheheh

gary ngan tuannya yang baik hati...

*

lama gak ar aku tak update.. asyik kena block jerk.. kalau tak block pun.. mesti takleh nak upload gambar.. tak best kan kalau blogging tak load gambar.. pastu... lama la tak follow up citer2 redmummy nih.. semalam.. dalam Harian Metro.. terpampang wajah dia.. aku cam kenal jer dia nih?? aku ushar2.. sah.. ini la redmummy.. waa... bila dah baca.. teruja la plaks... nak gak jadi cam dia.. fofuler... hehehe..



You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us