Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Sakitnyer ati aku!!!!

2:03:00 PTG

Aku malas nak makan berat tengah hari nih.. aku follow member ke kedai makan.. dorang nak makan nasi ngan ayam kampung... sedap wei... woooiii!!! korang lupa ker? aku kan tengah dahyet nih.. still gak ajak aku pergi makan2... hehehe.. tapi masa sampai sana.. aku oder air suam ngan bihun sup... alih2... bihun sup dah habis.. selamat dayhet aku!!...
*
*
sambil2 tu mata aku melilau la.. terpandang lantai kedai makan tu (tak layak dipanggil restoran ko..).. MasyaAllah.. kotornyer.. basah dan hitam jerk.. sampai aku tengok dianyer budak pelayan pun cam nak jatuh jerk masa jalan bawak air.. yer la.. melekit.. aku telan liur.. gulpp...
*
*
disebabkan kitorang ambik meja hujung dan ke belakang.. dekat la dengan tempat buat air dan dapur.. ee... mmg tak semenggah laa.. kotor la.. pastu member aku oder air suam.. budak yang bawak air tu pun datang la bawak air.. ntah dari mana la dia ambik air tuh.. berkeladak.. ntah bendasing apa yang dok dalam tuh.. pastu tangan budak tu plak basah.. yer la bawak air kan.. TAPI... bila jerk dia letak gelas air tuh.. air dari tangan dia melekat kat gelas tuh.. hitam dan meleleh kat gelas.. yarks...
*
*
disebabkan aku nak cepat.. air suam aku yang terhidang kat meja di dalam gelas yang sumbing... aku teguk sekali.. ambik syiling 20 sen.. aku letak atas meja.. wei.. air suam 20 tau.. kalau ais kosong 30 sen.. mahal gilers.. aku blah ke bank...
*
*
ok.. selesai citer tu...
*
*
lepas ke bank, aku jalan2 sorang2 ke kedai roti.. sebenarnya kedai ni jual macam2.. aku bukak bekas roti.. ambik la bun kaya.. pastu tuan kedai kata.. sebelah bun kaya tu bun sardin.. aku tengok cam best jerk.. aku ambik la kedua2nya.. tamak hokey.. mana diet aku??
*
*
pastu.. bayar la.. kedua2 tu rege RM3.50 tau.. pas bayar.. aku naik atas.. bukak la plastik.. sekali ada bau da.. bau apa la plak ni?? aku sentuh roti tu.. YaALLAH... roti sardin tu dah basi.. disebabkan aku letak bersama2 ngan roti kaya.. roti kaya tu pun terkena roti yang basi tu.. bukan setakat sardin tu yang basi.. siap melekit2 lagi.. eee... mmg suwei laa.. aku campak jerk kedua2 roti tu ke dalam tong sampah...
eee...
jadi.. aku melantak ni jerk la tengah hari nih...


You Might Also Like

2 007 comments

Flickr Images

Follow Us