Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Makan lagi... bila la nak kurus???

12:30:00 PTG

Aku bukan apa.. bukan ker aku kata nak dahyet sebelum ni??? langkah pertama yang aku ambik.. kurangkan makan nasi... mmg aku dah kurangkan makan nasi.. tapi... aku melantak benda lain la plak.. kalau ikutkan.. makanan tu semua dah ganti nasi bergantang-gantang...

*

Malam tadi... pergi ikut mr. hubby ke Seri Kembangan... dia nak jumpa klien... kat South City... ikut jerk la.. boring kat umah.. lagipun.. si kecik tu dok ajak... lalu jerk Shell.. ada la McD nih.. budak kecik tu apa lagi.. tak senang duduk dia.. asyik2 cakap..

^

^

"mama... adam nak mc d boleh tak?"

aku saja jerk bikin panas... "tak boleh..."

tapi.. dia lak memujuk.. "ala.. boleh la... " siap gesel2 kepala kat aku.. siap peluk2 aku..

" ada duit tak?"

"ada.." dengan yakin la... "kat poket babah tuh" laaa...

alih2.. kena gak la belikan.. mmg tak sah kalau tak beli... so.. singgah la sini...

*

drive thru....

*

beli ni...
^
^
satu big mac untuk mr. hubby...
^
^
satu mc chicken utk aku...

^

satu happy meal untuk si kecik...

^
^
dan add on..

^
^
strawberry sundae... mula2 si kecik tu nak.. bila dia try tak sedap.. aku la yang kena perabihkan.. banyak lak tuh...

*
korang kira la berapa kalori dah masuk dalm badan aku malam tadi??? dan... korang tau pukul berapa kitorang melantak itu semua??? kul 11 malam oii....

*

aku nak apply benda alah ni la... dapat la apa2 yang sepatutnya free kan... jap lagi nak ke sana la..




You Might Also Like

1 007 comments

Flickr Images

Follow Us