Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Comels kan????

11:30:00 PG

Aku suka la dia ni lately.. makin comel la.. orang kata.. makin tua makin mengancam.. betul la tu... aku siap ushar majalah ni kat kedai mamaks semalam.. sebenarnya.. aku lebih fokus kat tajuk "mencegah vagina berbau hanyir" yer la.. dah kata pompuan... dah kawin laks tu.. dah beranak lagi.. kena la jaga.. bukan untuk diri sendiri jerk.. untuk mr. hubby gak kan.. pendek kata.. untuk kebahagiaan rumahtangga la.. apa guna muka cantik kalau "muka" satu lagi tu serabai.. laki lari dik oi..
*

tapi.. siyus beb.. pompuan ni makin jelita la.. katanya penangan kosmetik dia.. benda apa tu.. ala.. Simply Siti..



Simply Siti... lupa nak snap gambo dalam majalah wanita semalam...

memang jelita kan dia... tak rugi Dato' K kan... persis Wanita Melayu Terakhir....

*

*

NEXT

Ni citer lain nih.. aku terupload dalam entry yang sama.. kalau aku nak delete dan upload lagi sekali.. mmg berjanggut la nak tunggu... alih2 aku letak jerk dalam entry yang sama.. ok kan..

*

tapi.. ini pun dari majalah Wanita gak... sejak aku baca ttg blogger2 berjaya nih... aku jadi teruja giler... bila la aku boleh jadi cam dorang nih...

dia ni budak lagi.. adik la... tapi mmg comel... suka tengok dia..

haaa... kalau korang nak add dia pun boleh.. pergi la ke sini ek...




You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us