Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Aku pun dahyet nih!!!

11:55:00 PG

Wei.. aku pun dok dahyet gak nih... yer la.. bukan setakat baju jerk yang kecik dah sekarang.. aku plak makin besar...
ala.. dahyet simle2 jerk.. kurangkan makan.. tapi.. senaman.. non ado... bukan takder masa... malas....
aku dah ambik dlm 160 kalori dah sejak pagi tadi hingga ke pukul 12 tgh hari nih... itu tak campur ngan makan tgh hari ngan malam karang tuh... katakanlah aku melantak buah jerk tgh hari nih.. mungkin dalam 100 kalori kot.. ker lebih ek? aku ni bukan reti nak kira tu semua.. pastu campur lak makan malam nanti.. aku rasa dalam 200 kalori la... campur tolak semua tu.. semuanya mungkin akan cecah dalam 600 kalori kot... ok ker? cam sikit sangat jerk??? by the way.. air kosong 0 kalori kan??? yo ko dok nih???
kalau la sesapa yang baca blog aku nih.. dan pandai serta terer dalam mengira kalori nih.. leh la tinggal komen.. ajar la aku sikit.. aku ni kiranya budak baru belajar laa... tak reti dan tak tau lagi ttg semua kalori malori nih....
tolong yerk.... sayang korang...



You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us