Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

**Aku-pow-diri-aku-sendiri**

5:02:00 PTG

Hah..
shopping lagi..
tak abis2 ngan shopping...

sebenarnya..
purse aku koyak..
then.. aku ajak member g cari yang baru..
plan.. yang rege bawah RM50 jerk..

alih2.. rembat yang harga lagi berganda dari itu..
pastu.. rembat gak benda yang tak pernah ada dalam plan..
tapi even takder dlm plan.. sebenarnya.. ada dalam fikiran..
nak beli handbag...


jalan punya jalan..
jumpa purse.. mahal la.. ada ker purse cam pasar malam.. rege sampai RM50?
ahaks... alasan..
pusing2.. tengok lagi.. ala.. mahal la..
then.. tetiba..
terpandang handbag tu..
woww.. cun ah..
ambik.. gaya2kan..
frenz ckp.. cun beb.. rembat ar..
ok gak nih..
tetiba.. mr. hb call..
ewaahhh.. cam tau2 jerk bini dia nak pow dia kan..
ala.. biasa ar.. nak beli apa2.. takleh sorok2..
then... wat manja2 sikit.. minta izin nak beli handbag tuh..
then.. dia cakap.. OK.. beli jerk.. swipe jerk kad kredit..
laju jerk la aku ambik handbag tuh

 pandangan sisi..




siap package ngan purse sekali...




rege dia.. RM433.50 for the two of them.. ahaks..

pastu..
jalan2 lagi.. abiskan masa..
tersilau mata tengok benda alah kat bawah ni...


girdle...



siap combine ngan korset..
konon2.. nak pakai kebaya raya ni..
fake tul kan..
aku nak oder Beautiful.. tak mampu dowh..
dapat pakai yang ni pun kira ok dah..



kedua2 tu plak.. rege dia.. RM146.50.. bayar ngan kupon skali.. jimat la RM30...



apa2 hal...
aku suka...

daa...




You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us