Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

*Berkopak2 shopping..**

10:22:00 PG

Boring la mama...
bosan laa...

aik.. pepandai pulak budak kecik tu sebut pasal boring.. pasal bosan..
so.. nak hilangkan boring budak tu..
jomm... kita g tengok wayang...

nak tengok citer apa ek...

adam nak tengok citer tu la babah..
benda kecik warna biru.. yang dia pakai topi putih tu...

citer apa??

ala.. yang macam ada dekat tepi jalan tu..

ooo... itu citer smurf.. tapi.. lum ada lagi la.. raya nanti kita tengok ek..

ala... abis.. nak tengok citer apa??
kalau takder.. kita balik jerlah..

pulak.. amboi.. tak dpt tengok apa yang dia nak.. tang2 tu gak nak balik umah ek..
takper.. kita g tengok.. citer apa yang ada..


see.. mmg nak sangat tengok citer ni..
tapi.. mana ada..
lum tayang lagi kat Malaysia..
1 September nanti baru ada..
so.. layan citer lain la dulu..


tengok citer spy kid..
kami pergi kat brem mall jerk..
dekat ngan umah kan..
adam enjoy tengok..
biasa2 jerk citer ni..
tapi.. untuk bebudak.. best la..
dengan anjing yang lawak...

end of part one.. hari Sabtu..

****

hari Ahad nyer citer plak..
jom..
shopping...

Mr. hb nak beli baju..
mula2.. pergi Jusco Maluri..
aku excited nak pilih baju kat Scarlet..
last2.. mr. hb ajak balik..
dah bad mood..
pesal??
dia ckp.. kan datang nak cari baju dia..
yang aku dok tetonggeng2 cari baju aku.. pehal??
dah la.. takyah beli baju..
jom balik..

alamak..
sorry dear.. ayang lupa.. datang nak cari baju B.. tapi.. tereksaited la plak.. ahaks..
yer ar.. aku tengok.. baju kebaya.. cun2 ooo...

oke.. oke.. kita g cari baju anak jerk..
aku rembat la baju tido utk Adam.. suar murah2 utk dia pakai hari2..
pastu g bayar..
kopak RM150++ utk adam...

aku tengok.. mr. hb tak puas hati..
yer la... baju dia tak beli lagi..
hotak tul la.. semua baju tak cun kat Jusco.. (dia cakap.. bukan aku..)

 mak ai..
cam tepung gomak..
tak perasan la plak..
blusher aku terlebih..

mama.. adam lapar..
ok.. makan dulu...

then.. mr. hb ajak g Parkson plak..

jom... aku jom ajerk...
g Parkson The Mall...

tengok t shirt.. oke lagi kat sini..
then.. rembat 2 lai Polo..
dan 2 lai jenama lain..

untuk gembirakan hari orang tersayang..
aku banjer dia...
kopak lagi RM300++.. adui...
then.. g tengok Polo kids..
kenan lagi tuk Adam..
kopak lagi RM160++

pastu.. masa nak g parking..
mr.hb berkenan dengan mesin urut..
takder fikir panjang.. dia bayar jerk mesin tu..
tapi.. guna kredit kad..
RM699 kot.. aku lupa...
kopak lagi.. bukan aku.. dia punya..
heee...

aku nyer baju raya.. lum bayar lagi..
ada la dlm RM300..
then.. kuih raya.. RM200..

dah... end of the day... wonderful Sunday..

daaa...




You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us