Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

**Baju raya kew??**

10:25:00 PG

Aku peratikan...
semua dok tayang baju raya...
baju raya aku.. lagi 3 pasang tak siap..
takder mood nak tayang baju aku..
so.. aku tayang la baju dua jejaka hensem kat umah ni...



waa..
kolor pepel ek??
sbb.. byk baju kurung aku warna pepel..
act.. plan sblm ni. nak warna turqouise..
tapi.. cari baju melayu.. takder plak warna tu..
so.. tukar ke pepel laa..



aku plak.. cari jubah..
ceh.. takder plak warna pepel..
ada warna seakan2 jerk..
kira boleh la...



baju raya Adam yang lain...
semua abah dia belikan POLO...
huhuhu..nangis aku tengok..
aku jerk baju kurung murah...



siap match ngan sandal Nike...
malam tadi rembat kat Al-Ikhsan
mahal lak tuh... cenonet jerk.. rege dia RM120...
huhuhu...


kat sini la kami pergi malam tadi...
Al-Ikhsan Wangsa Maju...

ehsan en. google..



dan...
selai baju kebaya...
ni untuk pompuan gemuk kat bawah ni...

*

*

*

*

*

*



padan tak??
ada berani??

hahahaah...


tapi.. ada baju jerk..
kainnya mana??
adui... nak kena g beli la nih..

daa...





You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us