Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

**Fuhh.. complete dah..***

4:35:00 PTG

Shopping lagi ke wei??
yer ar..
aku lum beli kasut lagi..
so.. tadi.. g Jalan TAR.. cari kasut..
seperti biasa ar..
bukan calang2 kedai yang aku leh terjah..
kat KL ni.. ada satu jerk la..
POPULAR...


rembat gak ar 3 pasang..
alang2 pergi kan..



utk g kerja..


untuk jalan2...


yang ni..
nak jalan2 boleh..
nak pakai g kerja pun boleh..

so... complete la pakaian untuk raya..
ahaks..

*__*



dah terjah Jalan TAR..
on the way balik.. jumpa buah delima..
rembat la 2 biji..
mahal la skarang buah ni..
sebiji RM6..
tapi.. nak makan.. beli jerk la...


pastu..
terus ke SOGO..
nak naik tren kat Bandaraya..
mak oii..
ramainya org...
dah la tadi meredah lautan manusia kat Bazar Ramadhan..
pastu terjah plak SOGO..
ramai giler orang..



barang free ke wei???
berpinar mata tengok orang ramai camni..



member aku yang keletihan..
puasa la katakan...
heee...

aku plak??
uisshh... tetap menten..
tetap ceria..
tak penat pun..
sebab semua yang aku nak.. dah dapat..
heee..



sempat lagi snap pic sendiri tu...

lain2 yang aku beli tadi selain kasut..
telekung sembahyang..
tudung bawal.. (aku tetap pencinta setia tudung bawal)
dan manik yang aku nak jahit kat jubah..
tu jew..


daa...




You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us