Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

***Alah!!! Aku nak citer pasal apa ni wei??***

12:16:00 PTG

Aku..
kalau blank..
mmg gelap terus..
rasa jadi orang zaman purba plak..
cam tak reti nak tekan keyboard..
tak reti nak mengeja...
pastu.. mula la meroyan..
nak update blog takder idea..
beleek fon..
beger2 pix minggu2 yang lepas..
jumpa pix ni..
rasanya tak wat entry lagi kot..

adam teman makcik dia pergi Low Yatt..
beli laptop..
dia eksaited tengok penguin kat dinding..
siap suh mama dia snap pix..
layan jerk la..
sanp la satu..

aku yang dok ronggeng sorang2 sambil dengar lagu..
channel 104.9 mhz.. red fm..
best..

adam ngan babah..
kat klinik..
budak tu demam...

doc : sakit apa?
adam : demam.. sesema..batuk.. demam..
doc : ooo... demam.. selsema.. batuk.. demam balik.. ok..

adam pandang doc dan pandang aku..

aku : dia.. act.. ada tonsil la doc..
doc : ooo.. thats why la... ok.. bukak mulut...

adam nganga...

doc : aha la.. bengkak.. ini kena antibiotik ni.. baru ok... i bagi antibiotik, ubat demam dan batuk..

kami : ok..

bills: RM70...

act.. mula2 kami ke Klinik Kita.. masa tu kul 10.35 malam..
then.. pembantu klinik cakap.. maaf la kak.. kitorang tutup kul 11..
aku tengok jam.. baru 10.35..
dia ckp lagi.. kitorang ada lagi 3 patients..
aku ckp.. ala.. anak akak ni demam.. takkan tambah sorang pun tak boleh..
maaf la kak..

mr. hb tengok aku.. bagi sign.. jom blah.. dia tak suka nak nego2..

oklah.. takper ah.. kalau ko tak nak duit.. aku cari klinik lain..
mmg ada pun klinik lain..
Klinik Alam Medic.. buka 24 hours..

kami ke klinik sebelah la..
kat pintu depan.. siap ada guard.. tolong bukakan pintu..
masuk jerk dlm.. so nice..
tapi.. tak snap pix banyak..
sbb.. masuk jerk.. dok tak sampai 5 minit.. nama adam dah dipanggil..
and.. the doctor.. so nice..

so.. pas ni.. takyah nak sesak2 kan muka kat klinik kita tu lagi..
kami kuar dari klinik alam medic..
jam kul 11..
g kat kereta.. parking depan klinik kita.. wei.. betul2.. klinik kita tu close at 11..
tengok doc dia terhegeh2 kuar dari klinik..
laa.. kalau setakat sorang.. takkan la ko nak berkira.. sharp kul 11 ko tutup??

mr. hb cakap.. ek eleh.. doc pun nerd jerk.. ambik patients pun berkira...
kul 11 tepat dah tutup..
kalau adam masuk pun.. paling2 lama.. kul 11.05 minit kot.. sbb.. just cek.. n bagi ubat.. tu jerk..

apa2 hal.. kitorang dah beralih arah dah..
lain kali.. takyah nak terhegeh2 lagi.. terjah jer ke Klinik Alam Medic tu.. even kul baper pun..
mahal sikit pun takper.. berbaloi..

lompat tikam...
lembut..
manis..
berkrim..

putu mayam..
aku mmg suka kuih2 ni..
sedap sangat...

layan jerk... pix of the day..

satu lagi pix tak semenggah..
ala.. takder nak letak apa..
aku letak la pic ni.. 

suka ati aku laa...
blog aku...

panorama...
from my windows..
ahaks...
siap ada tren berjalan lagi.. erkk.. tren berjalan ker??
eemmpphhh....
apa2 lah...


** boring wei... korang masak apa buka ari ni?? nak makan spagetti laa... ceh..



You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us