Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

**Slurrppp***

9:18:00 PG

Korang pasan tak???

Sejak puasa ni.. aku takder post pasal makan2 semua?
motif??
ala.. sbb semuanya made from PARAM.... not from my kitchen...
ahaks.. malu...
sebab tu la.. takdernyer aku nak bangga letak menu berbuka berselerak atas meja tu semua...
sebab.. sejak puasa 1 Ramadhan.. aku tak pernah masak even satu kali..
masak nasi tu ada la.. takkan nasi pun aku nak tapau dari kedai.. mesti la masak dari periuk belanga sendiri...
pemalas tul la kalau nasi pun nak tapau... lain la kalau makan nasi kerabu.. nasi dangang..

bila blogwalking blogger lain.. menceceh air liur bai..
semua sedap giler...
macam2 menu.. masak sendiri atau import dari PARAM...

tapi..
sejak puasa ni.. menu glemer kami.. adalah...
jeng.. jeng.. jeng...

ayam percik....

ikan prcik...

dan...

sup tulang..

(semua pix adalah dari hasil carian aku dalam google's PARAM...)

tapi.. semuanya adalah mr. HB rembat dari PARAM jek..
tak sempat nak masak kat umah..
apa yang aku sempat masak adalah...


TELUR DADAR... (pix dari google gak)

sedap wei.. makan telur dadar masa tengah lapar.. heaven jerk rasa...
ahaks..


You Might Also Like

1 007 comments

Flickr Images

Follow Us