Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

***Tak sayang duit betul laaa**

3:38:00 PTG

Apa ni???
shopping lagi ker pompuan ni???
kalau bab memperabihkan duit.. no. 1..
haihhh...

ala...
tadi.. g pejabat pos.. cimb.. kat PWTC..
then.. jengah kat luar.. ada pasar ramadhan..
so.. singgah la kat booth forest secret...
murah2 produk dia..
macam2 ada..

kami.. apa lagi..
of coz la serbu kosmetik..
mmg murah giler la...

see..
mmg menjulingkan mata..
abih... camner la tak abis duih kalau camni..

ada lagi booth lain..
tapi.. snap pix booth dekat2 jerk..

pengguna yang sememangnya menguntungkan penjual...
ahaks..

ini yang aku rembat...
dorang kata sedap..
try la beli..
katanya.. ini resepi diraja johor...
kalau dia membohong.. membohong la aku,...

satu sparkling.. kena chill.. baru sedap.. dorang kata la..
satu lagi kordial..


gini la rupanya..
yang botol putih tu.. air boleh minum terus...
yang botol kuning tu.. kordial.. leh bancuh ngan air.. sesuaikan rasa..
rege minuman tu.. RM10 sebotol..
jangan terkejut.. murah giler..
rege sebenar.. RM50++
tapi.. sebab minuman ni expired bulan Disember.. dorang wat la jualan murah..
aku rembat sebab.. kotak dia cun...
leh wat simpan syiling..

dan.. kami beli lebih dari RM50.. dapat la free cookies tu..
rege sebenar cookies ni plak RM20++ kot... aku lupa..
dan free bag.. tp.. member i dah rembat.. sbb dia beli lebih..
i beli RM20.. dia plak RM36...
hambik la.. aku tak mo pun..
ahaks..
padahal.. berebut gak tadi..
heeee.. cam bebudak..




You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us