Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Adam mengamuks...

8:17:00 PG

Lihatlah dunia... budak ini sudah mengamuks... Bukan apa.. Adam ni sejak dia dah besar ni dah pandai dah.. nampak jerk Babah dia dah siap2.. nak kluar jumpa klien.. dia mula la.. nak ikut... siap bergantung dekat kaki lak tuh...

Malam tadi Babah dia bz sangat... dok dalam bilik aka opis kat umah.. dok setel quotation.. Adam tercari2 babah dia..alih2 si kecik ni nampak lampu dalam bilik tu terpasang... apa lagi.. diketuk2 pintu tu sambil memanggil Babah dia.. dengan nyaring lak tuh.. masa tu aku dok syok tengok citer Korea kat CH 303.. Boys among the flowers kot tajuk dia.. best giler.. malam tadi baru episod 2.. haa.. malam ni tengok ek semua...

disebabkan pintu tu tak boleh nak buka.. dia ajak la aku suh buka.. aku wat derk jerk.. pastu Babah dia kluar.. dah siap... dah hensem.. nak kluar la tu.. ada kerja.. suamiku ini mmg workaholic.. kerja..kerja..kerja..duit..duit..duit... itu jerk dalam fikiran dia.. tapi, untuk aku dan anak gak...

Ha.. bila nampak babah dia dah nak kluar.. dia siap2 pergi tunggu depan pintu.. babah dia kata mana boleh.. babah kerja... dia cakap "nak ikut..nak ikut.." babah dia ajak salam pun tak nak.. dah mula berguling2...waaaa... meraung dengan kuatnya... sakit telinga aku... tapi aku wat tak tau jer.. kalau layan.. lagi dia lemak.. biarkan jerk.. dia akan berhenti sendiri laa.. masa aku nak ambik gambar dia nih.. disepak terajang nyer aku.. sakit wei..

You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us