Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Aku lambat daa...

10:46:00 PG

Hari ni aku lambat sampai opis... bukan apa... member yang aku tumpang selalu ke opis tu cuti kecemasan lak.. anak dia si Aisyah demam.. kesian budak comel tuh..

So, aku terpaksa la suruh my beloved hubby hantar ke opis ari nih.. dia balik ke rumah malam tadi dah pukul 4 pagi.. kerja beb...

Semalam kami ke KLCC.. pergi Maxis Centre.. settle bil broadband... ada ker still ada outstanding bill walaupun kami dah suh mereka terminate broadband tuh sebab kami dah tukar dari yang biasa ke usb... so, kami guna yang usb jerk la.. takkan nak guna kedua2 kot.. alih2.. ari Isnin lalu aku tengok ada lagi bil yang sampai.. RM300++ lak tuh.. berang la aku.. hubby aku cool jerk.. so, kitorang ke sana semalam nak settle la.. mmg salah dia la... mana ada kami guna lagi broadband yang lama tuh.. Bil lama adalah atas nama aku dan billing yang baru tukar lak kepada nama hubby aku sebab yang lama kami mmg dah nak terminate... setiap bulan hubby aku bayar tak kuran dari RM300 termasuk bil telefon sekali... so, penyelesaiannya.. maxis wave bill tu 3 bulan.. so, kami bayar utk sebulan jerk.. RM78.. kira ok la.. daripada kena bayar RM300.. no point kami bayar kalau kami tak guna...

Lepas ke KLCC.. kami ke Klinik lak... kami ke Klinik Vediviron kat Sentul Boulevard.. tangan Adam tu yang masalah... menggelupas.. cam allergic something... pastu dia nyer tangan berbiji2.. aku takut lak kena penyakit kaki tangan dan mulut... tapi kaki dia ok jerk.. takder apa2 masalah... mulut dia pun ok jerk.. takder ulser ker apa... so, semalam doc bagi ubat sapu dan vitamin C.. cewah... si kecik tu makan vit. C la plak.. mama dia pun tak pernah makan vitamin C... dok kata cam kurang vitamin.. apa da doc.. kurang vitamin hapa.. makan macam2... tapi, ok la.. takperla.. timbang gak dia semalam... dah cecah 15 kg dah... umur dia kalau ikut tahun.. dan 3 tahun.. tapi kalau ikut bulan baru jerk 2 tahun 2 bulan..

Keluar jerk dari klinik.. terus dia tarik tangan babah dia.. dia sudah nampak itu logo... apa lagi... KFC laa.. dia mmg suka ngan KFC... so, babah dia beli la dinner plate satu.. bungkus.. sikii punya susah nak berkomunikasi dengan staff KFC kat situ sebab kat situ adalah KFC yang staf dia adalah orang bisu... tapi ok laa.. takder la susah sangat.. tunjuk jerk gambar2 yang ada kat situ.. mereka pun faham...


Ini adalah minuman sarapan aku ari ni... bersama nasi lemak sebungkus.. tak sedap la nasi lemak ari ni.. aku beli sambal kerang.. tak kena ngan selera aku lak.. tapi dalam tak sedap pun.. habis gak aku taram.. hahahaha... jangan marah...

You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us