Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Dah lama tak update...

8:11:00 PG

Haa... tau kami kat mana ni? kami kat TGV.. kat Jusco Kepong... tentu la nak tengok citer Upin & Ipin... kami ke sana hari Selasa lepas... saja... nak release tension...

Best gak la citer ni.. enjoy laa... tapi kalau nak bandingkan antara aku dan anak aku.. aku lagi excited... hahaha... si Adam.. bila hantu durian tu muncul.. dia terus berdiri... upin dan ipin ngan rajoo berlari2 kena kejar dek hantu durian tuh.. dia lak yang lebih2.. siap laung lari...lari... hehehe.. dia pun enjoy tengok...


tengah menunggu pintu bukak... ambik masa kul 7 mlm... malam selasa tu lak Ladies Night.. so tiket utk aku RM7, Hubby RM9 dan Adam Danish RM5... org lak tak ramai.. mmg best la.. kat mana2 nak duduk pun boleh...

Babah Adam Danish ni lak tak henti2 ngan hp dia tuh.. bz jerk.. kami pergi ke sana pun sebab dia dah takder masa... ini kira curi2 masa la ni.. pas habis tengok U&I.. kami pergi KFC jap.. makan dan terus balik... babah Adam nih ada kerja lak..


Aku pun nak bergambar gak... tapi nak ambik gambar poster U&I lak lupa la... tu sebab tak banyak gambar kitorang...

Haa... korang jangan tak tau.. Si Adam Danish tak nak balik lak.. dah la lepas abis tengok citer tuh dia tak nak balik.. still gak nak dok dlm panggung yang gelap tuh.. terpaksa la babah dia angkut balik... dah sampai luar lak.. dia meronta nak turun dari dukungan dan mmg tak nak balik gak... angkut la...

You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us