Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Entry for the day...

7:55:00 PG

Pagi ni akan ada meeting.. J/K Kerja MS ISO 9001:2000... boring daa... nak2 aku tak familiar ngan ISO nih.. dia bukan complicated tapi... entahlah.. tak menarik perhatian dan kurang interesting... hehehe.. yo laa.. meeting ngan Timbalan Pengerusi Eksekutif dan boss2 jerk semua.. aku jerk yang kerani cabuk.. apa tugasku? of course sebagai urusetia merangkap segala macam tugas lain termasuklah pencatat minit, penyedia minit, semua laa.. start dari yang kecik hinggalah berurusan dengan pihak luar.. bukan tak best tapi.. aku kurang gemar... heheh.. pemalas la minah nih...

My Loving Son... penat melayan budak kecik nih... lasak kemain...

Dia asyik dok ambik gambar guna h/p aku.. kalau dia merajuk jerk.. aku bagi h/p nih.. hilang la merajuk dia sebab dia akan asyik dengan menangkap gambar.. hehhe.. tapi, jgn tak tau.. dia mmg reti fokus bila nak ambik gambar tau.. kalau dia gokus kat aku..dia akan cakap dua.. tiga.. no satu takder.. dia akan kira mesti start no dua dulu.. gitu jugak kalau cakap one.. two... three.. dia akan star dgn two dulu... one mmg selalu tertinggal laa... tapi, gambar semua ni aku yang ambik.. dia kalau ambik gambar suka benar fokus kat badan.. tapi ada gak dia fokus kena pada wajah.. dan kekadang seluruh badan..

yang aku nak tergelak.. kalau dia ambik gambar.. suka sangat fokus kat perut babah dia... hahaha....





ini masa dia sedang merajuk.. pastu aku halakan kamera kat dia.. siap dia cebik2 tak nak aku ambik gambar dia... tapi dapat gak.. hahaha..

You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us