Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Aku allergic udang galah!!!

8:42:00 PG

Baru ku tahu bahawasanya aku alergik udang galah daa... aku masak udang galah tu kelmarin.. waa.. lepas makan jerk... aku dah mula rasa gatal kat muka.. aku ingatkan kena gigit nyamuk... pastu bila dah tengah malam... mukaku bukan aja rasa gatal.. malah cam pedih2 lak.. tanganku lak dah merah2.. gatal giler... bengkak lak tuh... tobat.. aku takkan makan lagi udang galah... tapi kalau udang kecik2 biasa tuh.. cam udang harimau tuh ok jerk aku makan... makan la banyak pun takper,... tapi udang galah plak dia wat hal...


Udang dok tengah goreng.....

Dah masak sambal.... sedap...



Ikan rebus jerk... nak gak tepek.. dah lama tak makan ikan rebus.. ini pun sedap... letak gula melaka sikit... fuh...

You Might Also Like

3 007 comments

Flickr Images

Follow Us