Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Bz nyer...

3:33:00 PTG

Hari ni adalah hari bz sedunia... mmg bz giler... yer la... nak wat bengkel.. kat Langkawi.. dah ready booking tempat.. tapi last2 minit ni mmg memeningkan kepala jerk... nak wat justifikasi lagi.. nak arrange org lagi.. waa... mana aku nyer pembantu nih???? COTI???? waa... best ar ko coti.. aku jerk terkontang kanting sorang2 neh...

tengok la mejaku yang berselerak... ni aku ambik gambar sikit jerk.. takder aku ambik seluruh meja... kalau tak.. aku pun tenggelam.. ngan fail2 lagi...

Dalam sibuk2 pun aku still sempat nak update blog nih... nanti terlewat.. tak best lak.. gilor... kerja menimbun nih.. haa.. jgn tak tau.. ari ni aku tak makan tengah hari... dok pikir macam2.. serabut kepala hotak aku nih...

You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us