Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Mesin basuhku rosak

8:08:00 PG

Minggu lepas.. mesin basuhku rosak... nak beli baru.. rasa sayang sebab ia elok lagi.. So, aku ambik jalan baiki jerk la dulu.. kalau lepas baiki rosak gak.. campakla... dia nyer belt kat motor tu dah putus.. so, kami panggil la maintenance... dia tengok kat dalam dia nyer motor tu mmg tali dia dah putus.. dan dia nyer tempat wash tu dah loose.. so, kena la ganti...
nak tau... aku basuh guna tangan jerk 2 ari lepas.. tapi ada lagi aku simpan stok utk dibasuh guna mesin tuh.. hehehe... aku kan pemalas skit..
Kesian mesin basuhku... dia dok ngan aku dah dekat 7 tahun dah... dah banyak jasanya padaku..
Dah kotor giler bila dibuka penutup belakang dia...
Masalah dia adalah kat belakang nih.. belt dah putus dan mmg kena ganti baru.. ari ni (Isnin) baru nak baiki.. cina service tu datang tengok2 apa yang perlu diganti jerk ari Sabtu tuh... bila dah calculate.. kena la dalam RM180... dah bayar deposit dah RM100...

Dan inilah stok yang aku simpan... hehehe.. itu pakaian anak aku tuh.. pakaian kami dah siap basuh dah...

You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us