Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Sunyi.. ari ni ari Jumaat..

12:56:00 PTG

Tengoklah.. mana orang ni??? sunyi jerk kat opis nih.. yo laa.. ari ni kan ari Jumaat.. yang wajib pergi solat Jumaat.. mmg kul 12 lagi dah takder.. yang tak wajib lak.. dah chow lagi awal ker Jalan TAR.. apa lagi.. kalau tak ke kedai kain.. mesti la ke SOGO... aku jerk tak kluar.. member takder.. pergi kursus Induksi Umum kat Cherating.. nak pergi ngan member lain tak best lak.. tak sekepala ngan kita...

ini bahagian service... sunyi jerk...


ni lak bahagian admin... sunyi gak.. tapi mereka pergi meeting... lambat kluar.. yang kluar dulu hanya lelaki jerk...

yang ni lak meja aku.. berselerak.. aku malas nak kemas.. kalau nampak kemas sangat.. cam takder kerja lak.. menyamar jerk tu...


haa... ini la yang aku oder minggu lepas.. bantal ko... suwei jerk aku ni.. lepas oder baru rasa cam tak berbaloi jerk beli.. RM39.90 tu.. semua mahal.. aku pun tak tau kenapa aku oder benda alah nih.. aku kena pukau kot.... hehehe...


dan inilah hasilnya mukaku yang suwei jerk lepas kena bayar hampir RM40 kat budak jual bantal tuh... nak wat camner.. dah terlanjur kata... camner aku nak cakap kat hubby aku nih? sah2 aku kena sembur beberapa das... terima jerk laa...

You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us