Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Aku makan gaji buter...

12:24:00 PTG

Wei.. semua... korang nak tahu apa yang aku dok wat sejak aku punch card kul 7.30 pagi tadi? aku dah la bangun lambat pagi nih.. kul 6.46 am aku tersedar... wooo... aku terkejut king kong dah... yer laa.. aku kan tumpang member datang opis.. kalau dah lambat.. naya jerk aku...

Dengan pantas aku bangun.. terus capai iron.. gosok bajuku yang berkedut sejuta.. tu laa.. malam tadi tak wat.. nak tunggu pagi gak.. mmg selalu aku wat camtu.. aku nih pemalas... malas dalam bab2 kena iron baju nih...

wei.. dah melalut lak.. sambung lak apa yang menyebabkan aku dikatakan makan gaji buta ari nih... aku dok surf internet jerk sejak kul 7.30 am hingga la sekarang.. dah dekat kul 1 pm dah nih... aku baca dan godek2 blog2 yang menarik bagi aku.. lepas dok godek2 dan baca2 yang merapu meraban nih.. aku dah banyak dapat pengetahuan... aku dah reti nak add apa2 link.. dah reti dah add nuffnang.. thanks to Ceera dan Viruspadu ...mmg best laa.. apa yang aku tak pernah tahu.. sedikit sebanyak.. ada la aku tau... thanks jugak kepada link2 yang ada dlm blog mereka tuh.. ada pun yang aku dah add link tuh kat blog aku nih.. heheheh... so, kalau tengok kat blog aku skrg nih.. banyak dah bertambah dah tapi still messy.. ada yang sepatutnya dok atas.. aku letak bawah.. dah aku skrg tgh nak belajar camner nak expand aku nyer blog nih.. biar semua rasa best jerk baca blog aku nih.. hahahha.. tamak dan riak la plak...

You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us